Roberts Revival




Jag ska snart flytta till det nya huset i Kungälv med mamma, pappa och brorsan. Flytta hem igen på riktigt med andra ord. Ska bli jättejätteskönt att äntligen få starta om. Trycka in resetknappen på riktigt. Nytt hem. Nytt tänk. Nya vanor. Nya drömmar. Nya mål. Ny historiebok.
Nya möjligheter.
Jag är mycket mer färgstark innombords än innan och det smittar av sig till mitt yttre också. Hur jag vill ha det runt omkring mig. Jag älskar den här radion. Roberts Revival i pastellgrönt. Vill ha, vill ha, vill ha! Ska kika på om Pappsens HiFi-kontaker kan få tag på en sådan till grossistpris kanske. För man kan ju inte påstå att den är billig. Men å andra sidan, om jag inte skaffar mig den får den i alla fall pryda min blogg och det är ju inte fy skam heller. Jag har lite spännande planer för min sekretär som jag ska uppdatera om så småningom. Första stoppet på den kreativa fronten är lapptäcket jag håller på med. Stay creative!

Memo: "Sluta aldig titta på molnen." Östen, jag lovar mig själv det varje dag!

Love, Puck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0